Hej jag har flyttat på min blogg till blogspot istället. Blev inte långvarig här på blogg.se.
Min nya bloggadress är
 
 
Anledningen är att jag blev förvånad men även besviken på blogg.se.Då jag tidigare hade en blogg på blogg.se som jag hade i flera år och var mycket nöjd med portalen.Orsaken att jag bytte då till https://annokas.wordpress.com/
var att jag ville ha en domän med lite mera funktioner.(och det har jag inte ångrat supernöjd med wordpress)
Men nu var jag sugen att prova på något nytt.
Och jag tänkte på blogg.se då jag ändå kunde lite om deras funktioner trodde jag. Men det har ändras mycket sedan jag bloggade här..
Hela bloggen går ut på reklam massor av reklam. Jag vill inte vara en gratis konsument som bombarderas av reklam varje gång jag går in på min blogg(lite reklam är okej för mig men inte så mycket). Det vill jag kunna välja själv. Dessutom så kostar många saker pengar här på bloggen iallafall om du vill ha fin bloggdesign och andra fördelar på bloggen. Det är som att man blir tvingad på något sätt. Det ligger flikar överallt som skymmer sidor man vill gå in på och då blir man tvingad att se vad det står om man vill gå vidare.
 
Ja så nu har jag bytt blogg. Men jag kommer även att stå kvar här för att få behålla mitt namn som jag även kallar den nya bloggen för.
Så nu vet ni varför.
Titta gärna in på mina andra bloggar och lämna ett litet fotavtryck.
mvh annokas
Ps det verkar som att det inte går att länka blogglänkarna så bara kopiera dem och sök på internet.skall försöka att fixa till det.

Kommentera

Publiceras ej